vineri, noiembrie 30, 2007

i'm alive

Salutari,

Am sa invat de la cei experimentati intr-ale blogului aka http://blogulubute.blogspot.com dar el stie ca invat rapid si intr-o zi o sa il intrec ca orice invatacel.

Asadar ca prim mesaj va spun ca blogul s-a nascut pentru ca vreau si imi place sa comunic, pentru ca vreau sa imi fac reclama pe gratis, pentru ca stiu ca cineva ma asculta si promit sa am grija pentru ca stiu ca unii ma si urmeaza.

Aici o sa primiti raspuns inainte sa intrebati "ce mai faci ?" deci veti putea incepe orice discutie cu mine spunandu-mi despre voi.. si deabia astept sa aflu cat mai multe , cat mai des.

Nu as putea sa inchei primea mea postare fara sentimentul care ma incearca: "chissiezzz..to everybody"


Un comentariu:

Bute spunea...

Uite mai cine bloguieste de zor. Salutare domnu si multa bafta. Si ai grija ca urmaresc ce scrii si daca nu-mi place comentez.