duminică, octombrie 19, 2008

back on track

Nu am scris de mult, din lipsa de timp sau pentru ca nu mai simteam motivatia de a incerca sa schimb ceva.
Toti se iau de tine daca vrei sa misti 'systemul'.. daca crezi in ceva si explici ca e special si chiar incerci sa insufli energiile si celorlalti toti spun ca esti nebun si sa iti canalizezi eforturile spre banalitatile vietii(cum fac ei). Ei bine niciodata nu am fost un tip banal(cum zice si melodia) si am sa cred totdeuna in puterea mea de a schimba ceva in societate sau de a face ca cei din jurul meu sa ma urmeze in acesta idee nastrusnica.

astfel incat pentru toti cei care cred ca pot aduce un aport important societatii in care traiesc.. old and strong chissieszzz

2 comentarii:

Anonim spunea...

nici nu stii cat ma bucura ceea ce ai scris si cata energie pozitiva mi-ai dat...este exact ceea ce gandesc eu inca de pe bancile scolii cand la engleza intr-un eseu am scris ca visul meu este sa schimb macar cu putin societatea in care traiesc si toti colegii,inclusiv profesoara au ras...sper ca nu aveau motive de ras si sper sa reusim in ceea ce vrem sa facem;)

Dan Gheorghe spunea...

din cate se vede in tara asta, totul poate fi miscat numai in anumite directii, dupa cum vrea gasca. gasca dominanta...