vineri, septembrie 18, 2009

Presedintele meu 2, T. B.


Prin proiectul PresedinteleMeu.ro încercăm o abordare ceva mai relaxată a alegerilor prezidenţiale şi sunt convins că vizitatorii REALITATEA.NET vor găsi acest experiment interesant. INSCRIERI AICI: www.presedintelemeu.ro/792 Jocul te prinde, mai ales că ţine cont de viaţa reală. De exemplu, e de urmărit dacă în spaţiul virtual vom avea alt câştigător decât cel din viaţa de zi cu zi. Ca direcţie generală, proiectul vine în linia strategică F5 de a încuraja şi promova inovaţia în domeniul digital", a declarat Dragoş Stanca, managing director F5, Realitatea-Caţavencu.

Contul meu este: babalacu2 , iar cand va faceti contul va rog sa spuneti ca v-am recomandat(in casuta de rigoare desigur)

merci !

Un comentariu:

Anonim spunea...

Daca vreau sa trimit ceva important cuiva i-mi apare o pagina
cu eroare de contact ori sant decu
plat de la intrnet.Am un laptop si
sant abonat la Vodafon cu modem nu prin cablu.Va rog explicati-mi cau
za.Astept mesaj la
davidioan09@yahoo.com