luni, septembrie 14, 2009

Romania reinvie, a venit toamna !


M-am trezit astazi in zi de sarbatoare! Am plecat spre locul de munca cu inima deschisa cu un freamat in trairi de parca acuma incepeam clasa a 10-a si eram nerabdator sa-mi intalnesc colegii, sa vad noile manuale si sa reinvie totul in jurul meu, din amorteala verii.
Orasul e plin de parinti cu buchete de flori in mana, fiecare se indreapta spre o scoala sau un liceu, fiecare avem o poveste despre un inceput de an scolar.
Daca in America, sarbatoarea ce reinvie totul la viata si da startul unui nou an profesional este inceperea sezonului de fotbal american, daca in Franta lumea isi termina concediile pana in 'fashion week' ei bine la noi la romani sarbatoarea care ne trezeste pe toti este inceperea anului scolar.

cu nostalgie,
SPOR LA TREABA !

Un comentariu:

Anonim spunea...

Cu ceva vreme in urma am cumparat si citit cartea,,ARTE SI IDEI"de
William Fleming.Aceasta carte trebu
ie impartita in patru si predata in anii de Liceu.Iata ce scrie la pagina 75:in traditia ebraica si in cea crestina,pacatul de moarte consta in abatrile de la legea mor
ala,dar pentru greci pacatul origin
ar era ignoranta.Shelly daca nu ma insel afirma ca noi toti europenii
ne tracem din vechii greci.Europa apuseana a inteles acest lucru dar oare noi cei din rasarit cand vom
intelege?