joi, august 20, 2009

SURPRIZA PLACUTA A ANULUI: fan Udrea !

La inceputul anului daca imi spuneai ca pot sa zic lucruri foarte bune despre doamna Elena Udrea, spuneam 'niciodata' cu toate ca stiu lectia cu never-say-never. Ei bine, de cand e doamna Ministru, mi-a dat o lectie in ceea ce priveste calitatile umane pe care le are, calitati care pana acum ori nu s-au intrevazut ori n-am fost eu destul de atent.
Are o atitudine pozitiva, o putere de munca absolut extraordinara, un charm personal de invidiat iar ceea ce mi-a demostrat astazi prin prezenta ei in fara comisiei parlamentare este ca are toate lectiile facute, ca stapaneste foarte bine arta conversatiei iar prestanta ei ca doamna a emanat atata forta incat sala de sedinta a fost dominata de la aparitie si pana la parasirea cladirii.

Excelent ! Parca m-a trezit si pe mine dintr-o oarecare acalmie si neincredere in calitatea umana din Romania.

p.s pentru asta.. multumesc !

Niciun comentariu: