luni, octombrie 03, 2011

De ce USL nu exista, la Cluj !

Fiind incantat de zilele senine din ultima luna, fiind concetrat la multele evenimente la care imi aduc aportul zilele acestea, m-am abtinut la a face multe comentarii despre Cluj ARENA, pentru ca multi am vazut-o sau o sa o vedem in curand.
M-am abtinut sa comentez situatia mondiala de recesiune cu toate exeplificarile(Sua, Grecia, Ungaria..etc) DAR CAND I-AM AUZIT PE CEI DE LA USL CLUJ, JOI, COMENTAND SITUATIA NOKIA SI CAND I-AM VAZUT ASTAZI CA AU PROTESTAT MAXIM 50 SI NICI UN FOST ANGAJAT NOKIA.. am intrat in asentimentul multor clujeni care ii considera penibili pe liderii acestei asocieri USL. Uniune ce cade zi de zi in penibil si ii face prosti pe fata pe toti cei care traiesc in Cluj prin fiecare mesaj ce il scriu sau trimit publicului.

pentru toti cei care nu va asociati cu USL Cluj, nici cu Ponta, nici cu Antonescu.. chiessiezzz

2 comentarii:

Mihai Pop spunea...

Cred ca proiectul de lege pentru acceptarea la facultate a celor care nu si-au luat bacul este cireasa lunii octombrie...

Masaj erotic Baia Mare spunea...

Daca e asa cum spui (nu stiu exact ce s-a intamplat), inseamna ca cei de la USL nu vor obtine niciodata voturile clujenilor...