duminică, mai 08, 2011

La 30 'trecute fix' !

Nici frumos pana la 20 nici destept pana la 25 si nici bogat pana la 30, dar cu siguranta sanatos si fericit, astfel imi rezum, foarte pe scurt, perioada 9. Mai.1981- 9.Mai.2011 !

Pana acum am mers in lume dupa instinct, bazandu-ma si insistand doar pe educatia, increderea, umanitatea si implicarea civica pe care am incercat sa mi le cultiv inca de mic, simtind ca astea ar fi calitatile ce ma ajuta sa fiu recunoscut ca un lider in societate.

Din totdeauna am crezut ca tara noastra duce lipsa de oameni rafinati si scolati care sa se implice in societate, dar sa fie recunoscuti si apreciati de un sistem in care promoveaza doar 'pilele' si 'nesimtirea'. E greu, dar chiar si dupa atatia ani de implicare activa si chiar daca nu vad inca 'luminita' inca ma simt motivat sa contribui la schimbarea pas cu pas a valorilor societatii civile in care traim.

La prag de 30 de ani ma simt mult mai linistit atat din punct de vedere profesional cat si personal, ma simt la fel de increzator in fortele mele ca la primii pasi ce i-am facut in lume, evident cu o maleabilitate crescuta si cu o intelepciune ce am castigat-o numai in timp si desigur nu stand la TV.. dar sa nu credeti ca nu am sa tip tare la fiecare nedreptate ce se intampla, am sa dispretuiesc din tot sufletul fiecare spagar, am sa infrunt fiecare nesimtit. Voi fi in continuare mandru si am sa scriu despre romanii ce obtin performanta prin munca si talent, cei care au proiecte serioase puse in practica cu inteligenta ce ne caracterizeaza natiunea, cat si despre cei care cu bun simt si indarjire stiu sa isi apere dreturile si se implica activ in socientatea noastra incercand sa isi aduca un aport cat de mic la ameliorarea 'cutumelor' si 'stimatismelor' ce le-am dobandit in mare parte in ultimii ani.

Nu sunt un prapastios, nu vad viata din punct de verdere a crizelor dar noi trecem printr-o, deja prelungita, perioada a unei crize de identitate, probabil si din motivele expuse mai sus si cred, cu tarie, in continuare ca SOLUTIA este "coagularea unei societăţi civile active, cu un pronunţat spirit de solidaritate".

p.s. pentru toti care ati citit astazi randurile scrise de mine.. chissiezzz !!!

Un comentariu:

maria spunea...

Iti doresc succes :)