marți, aprilie 01, 2008

SUM MITizat Bucurestiul !


De astazi incep sa aterizeze la Bucuresti o intreaga pleada de sefi de state si de guverne in scopul finalizarilor unor discutii care urmaresc pana la urma securitatea statelor membre si invitate.
Cred ca presedintele Traian Basescu aseara, la TVR1, a explicat foarte clar cele trei falii de discutii iar cel mai interesant lucru precizat este ca noua, ca tara organizatoare, ni s-a cerut(eu banuiesc pentru prima data) pozitia oficiala pe fiecare subiect de discutii. Acest lucru mi se pare extrem de important avand in vedere ca marile discutii despre noii si viitorii membri NATO includ state vecine noua.
Pentru a evita viitoare razboaie cu tarile vecine dezideratul Romaniei este ca toate tarile vecine sa faca parte in structurile NATO si marea lor parte chiar si in EU. E un lucru perfect gandit deoarece de-a lungul timpului prea multe razboaie s-au desfasurat pe teritoriul nostru si apoi am platit un pret scump pentru infrangeri.
Organizarea acestui SUMMIT mi se pare evenimentul cel mai important in ultimii 20 de ani in si pentru Romania, iar incepand de saptamana aceasta speram sa fim pe harta politica a lumii o prezenta permanenta si decisiva in probleme de politica internationala.
ROMANIA, EU, NATO.. chissiezzz to everybody!

Un comentariu:

Anonim spunea...

tinand cont ca suntem tara organizatoare nush de ce nu scrie pe postere , banere, fluturasi , tv, etc etc si BUCURESTI ... asa , in romana, ca doar e denumirea lui oficiala in romana ... anyway, inca suntem la tzatza altora deci poate ca nici nu s a gandit nimeni ca tre sa invatam sa umblam fara ajutor si sa ne stergem singuri la fund :)