marți, septembrie 07, 2010

Si eu sunt aici, inca alaturi !

"Traiesc intr-o tara pe care incep sa o inteleg din ce in ce mai putin. Imi era usor sa renunt, imi spuneau oamenii ca as putea sa-mi bag picioarele si sa traiesc linistit acasa alaturi de sotie si de copii, dar sunt aici pentru ca eu cred in nationala României", Cristi Chivu ." - declaratia saptamanii.

Prinsi in greaua perioada economica tindem sa ne isterizam si sa luam masuri numai in ceea ce priveste 'buzunarul' de fiecare zi, dar pe mine ma isterizeaza la fel de mult si faptul ca in interiorul 'natiunii mele' ies in evidente si sunt subliniate si accentuate in fiecare zi cele mai josnice si mai de dispret caracteristici romanesti.
Si eu incep sa inteleg din ce in ce mai putin de ce noi, romanii, in loc sa ne solidarizam ne dezbinam, in loc sa punem osul la treaba ne lamentam si in loc sa apreciem valoarea evidenta noi promovam smecheria si trufia.
Eu cred ca e timpul sa intelegem ca criza noastra este una de tip social, o criza de identitate, in care elita se regaseste din ce in ce mai putin printre valorile promovate 'in popor'; unde cazuri de tip Elodia sunt inimaginabil de mult promovate, SI MAI GRAV, gustate si pasionante pentru 'acelasi popor' in contrapartida cu genii ale noastre( ex: fratele meu care este unul dintre cei mai capabili bancheri ai lumii), cazuri in care inculti si smecheri de tip(Becali, Penescu, Iancu..etc) sunt chestionati cu privire la orice se intampla in tara asta, SI MAI GRAV, sunt ascultati si vizionati de catre toata lumea !
Tara se manelizeaza si becalizeaza, si daca noi, toti cei care citim si rezonam cu aceste randuri, nu reusim sa intoarcem mersul lucrurilor catre munca, bun-simt si mandria de a fi corect, o sa ne simtim tot mai stingheri in Romania si tot mai straini printre romani !

p.s. ...pentru cei care puneti umarul..chissiezzz !!!

Un comentariu:

Unknown spunea...

Da! Da! Da! Din suflet pentru romani. Felicitari! Vreau sa-ti spun ca nu esti singur si mai sunt oameni care gandesc la fel ca tine. Deci lupta continua si intr-o buna zi sunt sigur ca tot ceea ce este pozitiv va invinge. As face o mica observatie legat de "cele mai josnice si mai de dispret caracteristici romanesti." Cred ca mai corect e vorba de caracteristici omenesti, ca nu doar noi le avem. :)
Toate bune si ganduri curate pentru popor si patrie!