luni, decembrie 17, 2007

am re-nascut


Vineri de dimineata am plecat spre Bucuresti spre a fi prezent la unirea Pld, Pd si nasterea PDL noul partid care are menirea de a guverna Romania sigur nu cu aliati si asta pentru a fi o politica consistenta si nu de negociere.
Mi-am permis sa sarbatoresc marele eveniment inca de vineri seara la un pahar de vin alaturi de Anda&co. in Bucuresti pe sunet de muzica rock si oldies, iar sambata de dimineata, fresh sau nu :-p, am participat la primul congres PDL(imaginea alaturata este emblematica si va domina de acum multi ani scena politica romaneasca). Weekendul a continuat cu multe discutii politice si nu numai, cu mult fotbal, prieteni si bere !

asa ca pentru noul partid P.D.L. chissiezzz !

Un comentariu:

Anonim spunea...

Areti ca un soim al patriei in poza aia imbracat in portocaliu!