duminică, decembrie 02, 2007

..impresii de la Alba Iulia

Nu am ramas dezamagit niciodata de excursia de 1 Dec la Alba nici anul acesta ! asta nu poate decat sa ma incurajeze ca sa mergi si la anul daca o sa mai gasesc romani. Atmosfera a fost de sarbatoare si a tinut asa pana spre ora 19 cand s-a transformat in balci de catre "albanezi". Am ajuns in jurul orei 12 si lumea era deja insiruita in asteptarea paradei militare. Cei ce au mers prima data au fost putin dezamagiti pt ca a fost destul de subtire populata si asta" multumita lui Base"..noroc cu parada porturilor populare care a salvat aparentele.
Dupa asta lumea s-a imprastiat unii in restaurante, altii in muzeul Unirii si altii cu treaba, pana spre ora 17 cand ne-am readunat la un restaurant in cetate. Intre timp, i-am cunoscut pe cei mai simpli si adevarati romani, parintii lui Ade, si sunt extrem de onorat ca am putut sa vad romani care cred cu tarie in traditie si valoarea autentica.
Pentru ca am cunoscut asemenea oameni, pentru ca mi-am vazut cercetasii "GATA ORICAND" si pentru ca am putut sa strig din toti rarunchii "Noi suntem ROMANI/ Noi suntem ROMANI/ Noi suntem aici pe veci stapani !!! " am sa fiu prezent an de an la 1 Decembrie la Alba Iulia !

2 comentarii:

drady spunea...

chiar daca parada militara nu m-a impresionat in mod deosebit,important este ca am fost acolo,in acel loc incarcat de istorie,in care vibreaza inca emotia acelei zile magice de 1 decembrie...sambata trecuta am sarbatorit pentru prima data asa cum se cuvine si asta datorita tie:)multumesc mult

Anonim spunea...

chiar daca parada militara nu m-a impresionat in mod deosebit,important este ca am fost acolo,in acel loc incarcat de istorie,in care vibreaza inca emotia acelei zile magice de 1 decembrie...sambata trecuta am sarbatorit pentru prima data asa cum se cuvine si asta datorita tie:)multumesc mult