luni, decembrie 03, 2007

va propun P.D.L .!!!

Sincer am crezut ca ma retrag intr-un miniconcediu de 2 zile in plictisitorul Tg-Mures, si am crezut ca nu o sa am nimic ce sa scriu pe blog pana joi; dar fiind la un ceai in "Office" am auzit bomba lunii, nasterea P.D.L.
Am primit vestea cu ingrijjorare, evident din lipsa de informatii, si deabia asteptam sa ajung la un tv si la un calculator sa dezbat ideea si sa incerc sa ma plasez, Pro sau Con.
Discutiile deabia incep, dar dupa cateva ore de evaluat situatia in care PLD Cluj este(pentru ca local ma intereseaza) vad mai multe lucruri pozitive decat negative, cum ar fi ca organizatia de tineret a PDL-ului va fi mai mare si mai bine organizata ca a noastra pana acum, ca vom avea o campanie viitoare la locale cu siguranta cu mai mult success decat am fi facut-o separati, si ca noi toti vom ramane prieteni iar acest ultim argument mi se pare cel mai important !

iar pentru toti P.L.D-istii si pentru toti viitorii P.D.L-isti din tot sufletul meu chissiezzz !

Niciun comentariu: