miercuri, decembrie 19, 2007

primele cadouri !

Afara e frig de trosnesc si pietrele, cand ma urc in masina parca e un bloc de gheata ce sta sa se destrame, la prima groapa. Singurul lucru care 'incalzeste' atmosfera de afara e zapada :) si asta ca am asteptat-o atat de mult anul trecut si nu a venit decat rar. Simtim Craciunul ca se apropie vazand magazinele pline, scuze, Mall-urile pline deoarece in 2007 se poarta intalnirile la mall, tinerii fac ultimele imperecheri pentru Rev2008, iar bunicii si parintii pregatesc meniul mesei de Craciun.
Reclama care zice ca fetele dau 14 cadouri in timp ce baietii numai 3 incepe sa se adevereasca.. dragele de ele mi-au oferit primele 2 cadouri de care ma bucur deja enorm, iar eu sper ca zilele astea sa incerc sa echilibrez balanta si sa ofer si eu celor dragi cadouri de sezon.
pentru 'craciunitele' mele... chissiezzz

Niciun comentariu: