duminică, decembrie 02, 2007

a venit , a venit iarnaaa !


Nu pot decat sa ii multumesc acum lui Dani ca m-a luat cu perna cu tot pe la ora 10, cu anuntul "in 20 de minute am plecat la Baisoara". Cu o soferita excelenta... sarumana' ... am ajuns sus la munte pe la 12 si am inceput cum ii sta bine oricarui schior cu o cazatura :-p
Adevarul e ca am si incheiat tot asa cu o cazatura mica.. dar asta dupa 8 coborari pe partie, un pahar de vin fiert si un sandwich(multumiri Ioanei).. iar dupa o zi de schi plina in care mi-am vazut multi prieteni din Tg-Mures pe partie, fiecare cu placa sau schiuri si cu mult entuziasm, sunt fericit de prima zi plina de zapada in iarna lu' 2007.
In 10 minute incepe meciul Clujului U-CFR.. sa vedem cine e mai bun si mai civilizat.

..iar pentru toti cei ce iubesc schiul si sunt dezgustati de violenta in fotbal ... chissiezzz !

Niciun comentariu: